CENNIK – czyli jak przygotowujemy ofertę na zarządzanie

CENNIK – czyli jak przygotowujemy ofertę na zarządzanie

Dziękujemy Ci za zainteresowanie naszymi usługami! Jeśli chcesz uzyskać ofertę na zarządzanie Twoją wspólnotą poniżej zebraliśmy kilka informacji o czekających Cię formalnościach.

Naszą ofertę przygotowujemy indywidualnie - każda wspólnota ma inne potrzeby i ofertę dostosowujemy każdorazowo wyłącznie pod jedną nieruchomość lub osiedle. Pod uwagę bierzemy m.in. oczekiwania mieszkańców, zakres usług, powierzchnię, lokalizację, stan techniczny, rodzaje wykonywanych rozliczeń i sposób zarządu. Wszystkie informacje składają się na wyliczenie przewidywanego zaangażowania czasu jaki będzie niezbędny aby świadczyć usługi dla danej nieruchomości.

 

Podczas pierwszego kontaktu zapytamy Cię o następujące informacje:

      1. Numer księgi wieczystej działki lub jednego z mieszkań – te informację znajdziesz w swoim akcie notarialnym.

Dlaczego pytamy? Z księgi wieczystej jesteśmy w stanie wyczytać m.in. powierzchnię nieruchomości, liczbę lokali, budynków, hali garażowych, dokładną lokalizację i datę powstania, kredyty, służebności czy ustalone sposoby korzystania z nieruchomości. 

      2.Sposób zarządu – czy chcesz zmienić Zarządcę czy Administratora? Przeczytaj tutaj, czym się różnią. Jeśli interesują Cię usługi administrowania jaki zakres obowiązków Zarządu chcesz zlecić?

 

Co będzie zawierać oferta?

Oferta będzie zawierać naszą stawkę za zarządzanie, przeliczoną na m2 powierzchni użytkowej.

Stawka za zarządzanie =/= stawce zaliczki miesięcznej na koszty nieruchomości wspólnej. Zaliczka miesięczna możliwa jest do wyliczenia dopiero po zapoznaniu się z pełnymi kosztami nieruchomości, które w dużej mierze nie zależą od zarządcy (np. energia elektryczna, ubezpieczenie itp.). Próby oszacowania zaliczki przed poznaniem faktycznych kosztów są obarczone dużym ryzykiem błędu, na którym w efekcie tracą mieszkańcy, dlatego w naszych ofertach nie „obiecujemy” zaliczek.

 

Ile będziesz czekał?

Ofertę otrzymasz zazwyczaj w ciągu kilku dni od złożenia zapytania ofertowego.

W tym czasie zweryfikujemy informację zawarte w księdze wieczystej lub innych przesłanych dokumentach, postaramy się zobaczyć budynek i przygotujemy ofertę.  

 

Dlaczego DANFAL?

Firma DANFAL funkcjonuje na rynku Szczecina i okolic zajmując się wyłącznie zarządzaniem nieruchomościami. Jesteśmy uczciwym zarządcą, przestrzegającym etyki zawodu, a naszą markę wyrobiliśmy dzięki kilkunastoletniej ciężkiej pracy na rzecz naszych klientów.

Naszym priorytetem jest troska o powierzony nam obiekt oraz zapewnienie mieszkańcom poczucia komfortu i bezpieczeństwa. Wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu nieruchomościami, w połączeniu z młodym, wykwalifikowanym zespołem, pozwalają sprostać wymaganiom i zapewnić wysokie standardy usługi. 

Więcej o naszej ofercie dowiesz się tutaj.

Zobacz również

Jak zgłosić zakup mieszkania wspólnocie?

Kupiłeś mieszkanie w zarządzanym przez nas budynku? Zobacz jakich dopełnić formalności.

Więcej

Czym są koszty nieruchomości wspólnej?

Sprawdź za co płacimy w „czynszu” do wspólnoty

Więcej

Zarząd, zarządca i administrator – czym się różnią i na co się zdecydować

Sprawdź czy zarządca i administrator to to samo

Więcej

Dla mieszkańców: jak naliczamy opłatę za wywóz odpadów komunalnych?

Dowiedz się jak rozliczamy śmieci w naszych wspólnotach

Więcej